נטוורקינג – עשה ואל תעשה

הנטוורקינג בעינינו הוא אחד מהיסודות של כל עסק, קטן וגדול כאחד. לפעמים קשה לדעת איזה לקוח הגיע בזכות הנטוורקינג ומה בזכות פעולות שיווק אחרות.

הנטוורקינג בעינינו הוא אחד מהיסודות של כל עסק, קטן וגדול כאחד. לפעמים קשה לדעת איזה לקוח הגיע בזכות הנטוורקינג ומה בזכות פעולות שיווק אחרות. החשיבות של פעילות הנטוורקינג היא גדולה, אבל רואים את התוצאות לרוב רק בטווח הרחוק.
לכולנו יש את הרצון שהדברים יתקדמו, אבל איך?!

להלן כמה דברים לעשות וגם לא לעשות:
לא עובד – תשנו! בפעילויות נטוורקינג שונות פוגשים אנשים שונים, ניסיתם ליצור קשר ולא הלך? אל תוותרו, תמשיכו לאלו שכן מחייכים ורוצים להכיר ולשתף פעולה.
לא נותנים לכם הפניות? קחו אחריות! תלמדו מהי הדרך הכי טובה להכיר לאחרים את העסק שלכם. לא הצלחתם? בקשו עזרה מקולגות להבין מה צריך לשנות או היפגשו עם איש מקצוע.
אתם מרגישים נוח מדי? תפעלו! זה לא יקרה, אם לא תגרמו לזה לקרות. צאו מאזור הנוחות ועשו תכנית פעולה שאפשר לעמוד בה וקדימה לדרך!
והכי חשוב – תנו בלי לבקש תמורה, תתאמצו עבור אחרים, תגידו תודה ותדאגו להיות בקשר – זה יחזור אליכם ממקומות שלא חשבתם אפילו.
ותמיד בלי קשר לכלום – תחייכו!

נטוורקינג

בואו נדבר תכלס, בלי לעשות את הדברים יפים בשביל הפרסומות, מה צריך לקרות ומה לעשות:
*אל תצפו שאתם הדבר הראשון שעובר לאנשים בראש כשהם מתעוררים בבוקר – אם אתם רוצים שמשהו יקרה – תרימו טלפון ותקבעו פגישה.

*כמה שכולנו יפים ומוכשרים ואטרקטיביים במידה זו או אחרת – פעם אחת לא תספיק להרעיד את הרצפה – תגיעו באופן קבוע למפגשים ותהיו נוכחים.

*חפשו! כן כן, חפשו את הדרך לתת לאחרים – תבדקו בקבוצות בפייסבוק / בלינקדאין אם מחפשים בעלי מקצוע שהתרשמתם מהם, החמיאו למישהו שאתם מכירים מול אחרים ויש ועוד הרבה אפשרויות. דרך אגב, באופן הזה – יראו גם אתכם.

*אל תחפשו מה יוצא לכם מזה ואם שווה לכם להכיר או לבזבז את הזמן על פגישה – כולנו בדיוק אותו הדבר, וגם אם אתם יותר מצליחים מהאחר – תנו מהידע שלכם שגם הוא יצליח!

בשורה התחתונה – תגיעו למפגשים, צרו פגישות, תהיו בקשר, תתנו מעצמכם ותהיו סבלנים – דיאטות חסה לא באמת עובדות…
בהצלחה!

קצת עלינו...

ברוכים הבאים לנטוורקינג של העולם החדש! הדרך לקדם את העסק ע"י נטוורקינג איכותי וערך מוסף גבוה.

מפגשים קרובים

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן