נטוורקינג ויין, כי נטוורקינג עושים עם קהילה וחברים

כמו בעלי עסקים רבים, כאשר הקמתי את העסק שלי בשנת 2016 חיפשתי דרכים לצור קשרים עם בעלי עסקים אחרים מתחומים המשיקים לתחום העיסוק שלי. קיוויתי לבנות לעצמי ולעסק שלי השם ולהשיג הפניות ולידים מועילים לעסק שלי.

טיילתי בין קבוצות נטוורקינג שונות של ארגונים שונים. השתתפתי, הוזמנתי, בניתי "נאום מעלית", קראתי ספרים, הלכתי לכנסים, ובכל אלו אני מתמיד גם היום. אך חסרה הייתה לי קהילה שאוכל להיות חלק ממנה.

למזלי מצאתי את מפגשי נטוורקינג ויין והתפלאתי שאפשר להגיע למפגשים ללא התחייבות, ובתשלום עבור כל מפגש בנפרד, למפגשים שמתאימים לי, וגם לקחת הפסקות מהמפגשים מתי שזה פחות הסתדר. הגמישות קסמה לי בין אינספור המטלות הקשורות בתפעול עצמי של עסק.

כבר במפגש הראשון ראיתי שהאווירה אחרת מכל מפגש נטוורקינג או הזדמנות נטוורקינג אחרת שחוויתי עד אז. מצאתי במה נהדרת, קלילה וזורמת לספר על הצלחות שלי מייצוג בבתי משפט, על לקוחות שבאו להתייעץ בי לפני רישום סימני מסחר, על סוגיות מקצועיות שונות מתחום זכויות היוצרים ודיני אינטרנט שנתקלתי בהם ועוד. במגוון הפעילויות הכרתי את חברי הקהילה והם העידו כי הפעילות מועילה לעסק שלהם. עד מהרה גיליתי שזו אכן קהילה, מאחר והיא מספקת גם תמיכה חברית הדדית בין בעלי עסקים.

 

מאז כבר נכחתי בעשרות מפגשים מבית נטוורקינג ויין: בתל-אביב, בבאר שבע ובחיפה, בטיולים וסיורים, על הבר ובפורומים שונים. חלק מחברי הקהילה הפכו לחברי אמת שלי, עם אחרים רקמתי קשר מקצועי חזק וחלקם בחרו בי כעורך הדין שלהם.

וההפניות! איזה כיף לקבל טלפון מלקוח פוטנציאלי שקיבל המלצה חמה ממי שפגש אותי באחד המפגשים, שהרי לשם כך באתי מלכתחילה למפגשים.

 

אני ממליץ בחום לכל עצמאי להתנסות בסוגי הנטוורקינג השונים, אך לא לדלג על החוויה שבמפגשי נטוורקינג ויין. גם אם תבחרו להתארח רק מדי פעם, אני בטוח שמפגש בקהילה ייתן לכם השראה וכוחות להמשיך ולפתח את העסק שלכם.

 

כמה טיפים קטנים ממני למתחילים בנטוורקינג:

כשתגיעו למפגש תביאו כרטיסי ביקור ועט.

תהיו 100% במפגש, תתנתקו מהטלפון וממשימות היומיום. רק ככה תלמדו הכי טוב איך לשפר את ההצגה של העסק שלכם ואפילו תוכלו לרשום הערות ורעיונות לפיתוח העסק שלכם.

לנטוורקינג לא באים למכור את השירות או המוצר שלכם למשתתפים אחרים אלא רוצים שהם יהיו השגרירים שלכם בפני אחרים.

תתאמנו על "נאום המעלית" שלכם: ככה תוכלו להתחיל שיחה קצרה אם אחרים, שיכירו אתכם ואת העסק שלהם. לא להיבהל, לכולנו הייתה פעם ראשונה.

במהלך המפגש סמנו לכם מי מבין המשתתפים יכול להיות קשר טוב בשבילכם ותקבעו איתם פגישה אישית, אחד על אחד, עם משתתפים כאלו.

ואם הגעתם למפגש בעקבות הדברים האלו, תחפשו אותי, אשמח להיפגש איתכם ולחשוב איך נוכל ביחד להגיע להפניות טובות יותר לעסקים שלנו.

ותזכרו: רק מה שאתם תעשו למען העסק שלכם באמת יקרה.

עו"ד זיו אנג'ל, קניין רוחני, אינטרנט ומשפט אזרחי ומסחרי.

קצת עלינו...

ברוכים הבאים לנטוורקינג של העולם החדש! הדרך לקדם את העסק ע"י נטוורקינג איכותי וערך מוסף גבוה.

מפגשים קרובים

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן