מפגש נטוורקינג – איך למקסם

בכל מפגש נטוורקינג יש מספר לא מבוטל של אנשים ואין אפשרות להכיר את כולם, גם אם נדמה ש- 15 אנשים זה מעט, מגלים שיום אחרי כבר זוכרים בקושי חצי.

לפני ההגעה למפגש, כדאי לחדד ולהחליט מה יהיו האפשרויות שנציג מול מי שיצא לנו להכיר באירוע, ככל שתהיו יותר ממוקדים וברורים, כך תוכלו בקלות יותר להעביר את המסר ולהישאר זכירים.

צריך להבין שהעובדה שאנחנו אומרים מה העיסוק שלנו, הצד השני לא מייד יבין מה לעשות ומה החיבור שיכול להועיל לנו. לכן הכינו דוגמאות (בראש כמובן) של מי הלקוחות שלנו ואיך תרמנו להם בקצרה (לא לתת הרצאה כדי לשכנע, אף אחד לא בא בשביל זה).

חשוב לתת הרגשה לאדם שאנחנו מדברים, שאנחנו קשובים גם להם (אחרת זה מתפרש שבאנו רק למכור), חשוב לשאול שאלות כמו: מה הייחוד בעסק או ההתמחות, מי הלקוח האידיאלי, איזה חיבור יכול לתרום ועוד.

ונזכיר כמו בכל פעם – אנחנו לא מגיעים למפגש נטוורקינג כדי להשיג לידים אלא כדי להגדיל את הרשת העסקית וליצור התעניינות במי שאנחנו.

מפגש נטוורקינג – מספר אפשרויות למקסום:

ניהול זמן במפגש – מומלץ להקדיש בין שלוש עד חמש דקות לכלאינטראקציה (פגישה עם אדם חדש). גם אם אתם מרותקים והאדם שמולכם מתאים לקשר עסקי מצוין ונראה שיש פוטנציאל עסקי-חברתי, אל תמשיכו מעבר לחמש דקות וקבעו פגישה! בנוסף, דאגו לקחת את הפרטים להמשך הקשר.

חשוב להמשיך ולפגוש עוד אנשים, רוב הסיכויים שתמצאו עוד חיבורים שיתאימו לא פחות.

לצאת מאזור הנוחות – אם אתם עדיין לא מרגישים בנוח לגשת ולדבר עם אנשים, בקשו ממארגן האירוע לקשר אליכם את מי שהייתם רוצים להכיר, או בקשו ממי שאתם כבר מכירים שיכיר ביניכם לבין מישהו שטרם הספקתם להכיר.

לא לשבת! – בישיבה אתם עלולים לפספס את הקורה סביבכם, וגורמים להרגשה שאתם "עסוקים". שימו את הנייד בתיק, הסתובבו, תכירו ודברו עם כמה שיותר.

התחברות ברשתות החברתיות – זו הדרך להמשיך את הקשר שנוצר, גם אם היה ממש קצר, זו הזדמנות להכיר אתכם מעבר למפגש ולבחון אפשרויות לשיתופי פעולה.

שימו לכם כמטרה לחלק מינימום 5 כרטיסי ביקור במפגש ו- 20 כרטיסי ביקור בכנס וכך תעלה המוטיבציה להכיר כמה שיותר אנשים

קצת עלינו...

ברוכים הבאים לנטוורקינג של העולם החדש! הדרך לקדם את העסק ע"י נטוורקינג איכותי וערך מוסף גבוה.

מפגשים קרובים

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן