איך יין עוזר בנטוורקינג

היין הפך בשנים האחרונות לנושא מדובר והפך לסוג של טרנד בזכות ריבוי יקבי הבוטיק בארץ; עפיצות, ערסול ומזקקה הן חלק מאוצר המילים השגור בפינו, ולדעת איזה יין מתאים לאיזו מנה, הוא חלק מהידע הבסיסי שנדרש מכל אחד.

היין הוא קלאסי יותר ולכן בעולם העסקי נמצא אותו באירועים וכנסים ויכול לתרום רבות לנטוורקינג בין המשתתפים.

היין עושה עבודה נפלאה בכל מה שקשור לשחרור מהלחץ בזכות האלכוהול שבו.

לרוב כאשר פוגשים אנשים חדשים ורוצים להרשים, יש לפעמים בלבול, מבוכה והרבה אי נוחות שנובעת בעיקר ממה שרץ אצלנו בראש והמשפט היותר מוכר: "מה יחשבו עלי".
היין מסיר את המסכות וההגנות ומאפשר לנו להיות – אנחנו! יותר נינוחים ויותר קלילים, השיחה זורמת והחיוך מתנוסס ותורם אף יותר.

במקרים רבים כשמגיעים למקום ולא מכירים את המשתתפים, היין יכול להוות מקור מצוין ליצירת שיחה. הוא משמש כמכנה המשותף ויכול לעזור מאוד עם שבירת הקרח של ההיכרות הראשונית, אפשר לדבר על סוג היין , היקב ואפילו שנת הבציר, ואם לא, השיחה תהיה על הטעם וההשפעה שלו.

הגורם האנושי מאוד משמעותי בעולם העסקי. בזכות חיבור טוב, אפשר לפתוח דלתות והכל יכול לקרות. היין באופן טבעי תורם לקרבה הבין אישית וסביב שולחן שבו שותים, בחלק מהמקרים גם אוכלים, הקשר מתהדק והעסקי הופך לחברי לשנים רבות וההזדמנויות זורמות כ- יין.

יש גם אבל…

בסופו של יום, במפגשים עסקיים, צריך לשמור ולשים לב לא לשתות יותר מדי.  האלכוהול אמנם חבר אבל, באירועים האלה הוא יכול להפוך לאויב אם לא שמים לב ועוברים את כמות שמאפשרת לנו להישאר בשליטה.

בנוסף, יש ריח שנגרם מצריכה מוגברת של אלכוהול (גם אם זה רק יין) וכדאי להימנע ממנו.

בנוסף, אנחנו מרגישים חובה להגיד – אם שותים, לא נוהגים, הגיעו עם מי שלא שותה, קחו תחבורה ציבורית והיו אחראים למי שנמצא על הכביש.


לחיי עסקים מוצלחים בהנאה!

קצת עלינו...

ברוכים הבאים לנטוורקינג של העולם החדש! הדרך לקדם את העסק ע"י נטוורקינג איכותי וערך מוסף גבוה.

מפגשים קרובים

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן